ایمیل

arnikaplast[@]gmail.com

تلفن کارخانه

02156417038

پیام در واتساپ

3322212 - 0938

میکسر مخزن ته قیفی 5000 لیتری پلی اتیلن
میکسر ته قیفی مخازن پلی اتیلن
آوریل 21, 2018
میکسر عمودی مخازن پلی اتیلن
آوریل 21, 2018

میکسر های مخازن پلی اتیلن صنعتی، آزمایشگاهی و دوزینگ پمپ

طراحی و ساخت میکسر های مخازن پلی اتیلن صنعتی، آزمایشگاهی و دوزینگ پمپ

گروه صنعتی آریا پلاست آرنیکا در زمینه ساخت میکسر مخازن پلی اتیلن صنعتی و آزمایشگاهی و پکیج های تزریق مواد شیمیایی و معدنی، با انجام پروژهای متعدد و با بهره گیری از تیم فنی آمادگی طراحی و ساخت دستگاه های فوق را در حجم ها مختلف دارا می باشد و مشتری می تواند بنا به سلیقه تغییرات درخواستی خود را در دستگاه های میکسر مخازن پلی اتیلن اعمال نماید. در واحد طراحی میکسر مخازن پلی اتیلن با توجه به نیاز مشتری طراحی و ساخت دستگاه پودر کن، خورد کن و اکسترودر توسط واحد طراحی با نرم افزارهای Solidwork و Catia برنامه ریزی شده و در نهایت جهت ساخت دستگاه به کارخانه انتقال داده می شود. رعایت استاندارد های موجود جهت ساخت در اولویت تولید می باشد.

به منظور مخلوط نمودن دقیق و همگن مواد مختلف در بسیاری از صنایع نیاز به انواع میکسر مخازن پلی اتیلن می باشد. میکسر های ما با کاربری های متفاوت و طراحی های گوناگون توانایی پاسخ گویی به شاخه های گوناگون در صنایع را دارا می باشند. ما قادر به طراحی و ساخت انواع میکسر مخازن پلی اتیلن با کاربرد های متفاوت درظرفیت های مورد نیاز مشتریان با بالاترین کیفیت ممکن می باشیم.

طراحی و ساخت میکسر های صنعتی و آزمایشگاهی

میکسر مخازن پلی اتیلن صنعتی و آزمایشگاهی مجموعه گسترده ای از ماشین آلات هستند که به منظور همگن سازی مایعات ، جامدات و یا مایعات و جامدات با یکدیگر طراحی و ساخته می شوند ، میکسر های ما در ظرفیت های مختلف و برای همگن سازی محصولات گونگون در صنایع غذایی و تبدیلی ، صنایع شیمیایی ، صنایع تولید خوراک دام و طیور و همچنین صنایع وابسته به معادن طراحی و ساخته می شوند. میکسر های مخازن پلی اتیلن ما به سبب طراحی صحیح و علمی و ساخت توسط نیروهای مجرب و کارآزموده دارای کیفیت همگن سازی بالا ، حداقل مصرف انرژی ، کمترین زمان اختلاط و پایین ترین میزان نیازبه تعمیرات و نگهداری هستند. میکسر های صنعتی و آزمایشگاهی ما علاوه بر گارانتی دارای تامین قطعات به صورت نامحدود می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد محصولات ما در زمینه طراحی و ساخت میکسر های صنعتی و آزمایشگاهی به بخش جزئیات بیشتر درباره میکسر مخازن پلی اتیلن همگن سازی مراجعه نمایید.

2 Comments

  1. Mani گفت:

    بسیار مطالب خوب و مفیدی بود.
    پسندیدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید.

× درخواست سفارش