ایمیل

arnikaplast[@]gmail.com

تلفن کارخانه

02156417038

پیام در واتساپ

3322212 - 0938

تولید و ساخت مخازن پلی اتیلن
فروش مخازن پلی اتیلن
آوریل 22, 2018
ساخت پایه میکسر مخزن پلی اتیلن
پایه و ساپورت مخازن پلی اتیلن
آوریل 23, 2018

ساخت قالب مخزن پلی اتیلن

ساخت قالب مخازن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن یکی از کاربردی ترین تجهیزات برای ذخیره مایعات می باشند. این مخازن که با نام تانکر آب هم بسیار شناخته شده اند، در صنایع و مکان های بسیاری کاربرد دارند. اگر به دنبال خرید محصولی مرغوب و با قیمت مناسب هستید، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

 

 

ساخت قالب مخزن پلی اتیلن

طراحی و ساخت قالب مخازن افقی و عمودی  پلی اتیلن از ۱۰۰۰ لیتر تا ۲۰۰۰۰ لیتر

گروه صنعتی آریا پلاست آرنیکا تولیدکننده و قالب مخازن پلی اتیلن عمودی و افقی به روش دورانی می باشد، مخازن عمودی و افقی پلی اتیلن ویژه ذخیره آب و مواد شوینده و مواد سوختی می باشد. آریاپلاست کار خود را به تولید مخازن پلی اتیلن بصورت عمودی و افقی و مکعبی متمرکز نموده است.

طراحی و ساخت قالب های مخزن پلی اتیلن عمودی و افقی در واحد قالب سازی دورانی انجام می پذیرد و شکل و فرم قالب ها با توجه به نیاز مشتری و توسط واحد طراحی قالب با نرم افزارهای Solidwork و Catia برنامه ریزی شده و در نهایت جهت ساخت قالب دورانی به کارخانه انتقال داده می شود.

رعایت استاندارد های موجود جهت ساخت مخزن های پلی اتیلن عمودی و افقی در اولویت تولید مخازن آب می باشد. همچنین در پایان عملیات آهنگری ساخت مخزن با لعاب نسوز عایق و رنگ کاری گردیده تا مخزن با بالاترین کیفیت تولید گردد.

کمبود آب یکی از دغدغه های مردم به حساب می آید. بسیاری از مناطق روستایی و حتی شهری با قطع یا فشار پایین آب مواجه اند، حتی تامین آب در برخی ساختمان ها مرتفع نیز بدون مخازن پلی اتیلن غیر ممکن است.

تمامی این مسائل باعث شده است تا این تانکر های آب با استقبال بالایی در چند سال گذشته مواجه شوند. اگر شما نیز برای باغ، ساختمان و یا تولیدی خود به این مخازن نیاز دارید، کافیست با ما در ارتباط باشید.

 

مخازن پلی اتیلن

بیشتر بخوانیم : کوتینگ پلی اتیلن

 

انواع مخزن پلی اتیلن

پلی اتیلن یکی از مهم ترین و پرمصرف ترین ترکیبات شیمیایی است و کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع مختلف دارد. یکی از مصارف پلی اتیلن تولید مخزن های پلی اتیلن به منظور نگهداری از آب و دیگر مایعات است.

تانکر های آب به منظور سهولت استفاده و همچنین جای گیری در فضاهای مختلف در ابعاد و اشکال متفاوتی تولید می شود. این مدل های عبارتند از:

● مخزن های پلی اتیلن افقی

● مخزن های پلی اتیلن عمودی

● مخزن های پلی اتیلن مکعبی

● مخازن های آسانرو

● مخزن های پلی اتیلن سم پاشی

هر کدام از مخازن کاربرد، اندازه و قیمتی متفاوت دارند و معمولا به نسبت نیازی که به سایز یا کاربرد خاص مخزن دارند، مدل آن را انتخاب می کنند. خرید مخازن پلی اتیلن از مراکز معتبر تولید آن، می تواند تضمینی بر کیفیت و قیمت این محصول باشد.

مخازن پلی اتیلن عمودی

مخازن عمودی پلی اتیلن بهترین نوع مخزن هایی هستند که برای نگهداری آب می توان از آن ها استفاده کرد. این مخازن به خوبی نیاز مصرف کنندگان به صورت موقت برای ذخیره سازی آب را برطرف ساخته و طراحی عمودی آن ها امکان نصب این مخازن در مکان های کم عرض را فراهم کرده است. مقاومت و دوام مخازن پلی اتیلن عمودی نسبت به دیگر انواع آن بیشتر بوده و محبوبیت بسیار زیادی نیز دارند.

 

مخازن پلی اتیلن

بیشتر بخوانیم : آب شیرین کن صنعتی

مخزن پلی اتیلن مکعبی

یکی از انواع مخزن های پلی اتیلن مخزن مکعبی است که با نام دیگر کتابی نیز شناخته می شود. این مخزن به گونه ای طراحی و تولید شده است که به آسانی در فضا های کوچک و باریک جای بگیرد.

این مخازن در حجم های 230، 800، 1000، 2000 لیتری طراحی و تولید شده است. اگر شما نیز در ساختمان یا کارگاه خود فضای کافی برای قرار دادن دیگر مدل های مخزن های پلی اتیلن ندارید، مخازن پلی اتیلن مکعبی می توانند گزینه بسیار خوبی باشند.

لازم به ذکر است که به دلیل شکل ظاهری خاص، مواد مخصوصی برای تولید این مخازن لازم است و همین امر موجب می شود که قیمت تمام شده مخازن پلی اتیلن مکعبی اندکی بیشتر از مدل های دیگر باشد.

مخازن پلی اتیلن دفنی

مخازن پلی اتیلن دفنی در آرنیکا پلاست دارای حالتی چند تکه و مادولار هستند. در ساخت این مخازن از مواد اولیه ای که دارای گرید های غذای می باشند؛ استفاده می شود.

از همین رو برای نگهداری مایعات مختلف با قابلیت خوراکی مناسب اند. بهتر است که بدانید پلی اتیلن در مقابل بازها و همچنین اسید ها مقاومت زیادی از خود نشان می دهند؛ از همین رو در حال حاضر مخازن پلی اتیلن بهترین جایگزین برای مخازن استینلس بوده و قیمت مناسب تری نیز دارند.

لازم به ذکر است که مخازن پلی اتیلن دفنی بهترین گزینه برای ذخیره آب به صورت دفنی، ایجاد سیستم تصفیه برای فاضلاب و همچنین سپتیک تانک می باشند. برخی از ویژگی های مورد توجه مخازن تولید شده در آرنیکا پلاست عبارت اند از:

• از گرید های خوراکی تولید می شوند

• بدنه ای تقویت شده و مستحکم دارند

• جابه جایی بسیار راحتی داشته و می توان به دفعات متعددی در مکان های مختلف آن را نصب کرد

• منهول های متعددی داشته از همین رو دسترسی به نقاط مختلف مخزن بسیار راحت است

• می توان حجم مخزن را با استفاده از اضافه کردن ماژولهای مختلف به آن افزایش داد

• می توان در صورت آسیب دیدگی یک ماژول تنها آن را تعویض کرد

• تنوع بسیار زیادی دارند

 

مخازن پلی اتیلن

بیشتر بخوانیم : همزن صنعتی

 

مخازن پلی اتیلن آب

از جمله موادی که می توان در مخازن پلی اتیلن نگهداری کرد آب می باشد. این مخزن ها نسبت به مخازن آهنی برای نگهداری و ذخیره سازی آب مناسب تر هستند؛ چرا که در ساخت این مخازن از مواد نو و بسیار با کیفیتی استفاده می شود.

بهتر است بدانید در ساخت مخازن پلی اتیلن از مواد پلاستیکی غیر بهداشتی استفاده نمی شود از همین رو این مخازن بهترین گزینه برای نگهداری آب هستند.

سطح زیرین مخازن پلی اتیلن به صورت کاملا یکنواخت و تراز طراحی شده و همچنین ماده پلی اتیلن خاصیت ضد خوردگی دارد؛ از همین رو می توان آب را به مدت بسیار طولانی تقریبا بیشتر از 10 سال در این مخازن نگه داری کرد.

به جرئت می توان گفت استفاده از مخازن پلی اتیلن برای نگهداری آب نسبت به مخازن گالوانیزه یا غیر استیل بهتر می باشد، چرا که مخزن های فلزی در نقاط جوشکاری لایه ضد زنگ خورد را از دست داده و در طی زمان از آن قسمت های جوشکاری شده باقی نقاط مخزن نیز زنگ می زند.

زنگ زدگی طعم آب را تغییر خواهد داد و با توجه به ضخامت ورقه استفاده شده در ساخت آن پس مدتی مخزن دچار سوراخ شدگی می گردد.

لازم به ذکر است که در ساخت مخازل پلی اتیلن از مواد ضد یو وی استفاده می شود، این مسئله امکان نظافت و شستشوی راحت را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است.

بر خلاف مخازن گالوانیزه برای شستشوی مخازن پلی اتیلن تنها می توان از آب با فشار متناسب استفاده کرد. درحالی که مخازن فلزی گالوانیزه به علت داشتن سطح ناهموار و امکان زنگ زدگی پس از شستسو باز هم باکتری ها و جلبک ها درون آن رشد کرده و به طور کلی از بین نخواهند رفت.

یکی از بهترین تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن در ایران شرکت آرنیکا پلاست می باشد، این تولید کننده انواع مختلفی از مخازن پلی اتیلن را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار می دهد.

بهترین مخازن آب پلی اتیلن

از آنجایی که این مخازن بیشتر برای نگهداری مایعات و استفاده از آن ها در مصارف صنعتی، بهداشتی و خوراکی استفاده می شود، انتخاب محصول مرغوب و درجه یک، بسیار مهم و ضروری است.

لازم به ذکر است که خرید مخزن پلی اتیلن بی کیفیت می تواند باعث بروز مشکلات بسیار زیادی شود که بعدا جبران آن ها غیر ممکن خواهد بود.

پس بهتر است برای خرید این وسیله مهم به مراکز معتبر تولید مراجعه نمایید و بر طبق شرایط نگهداری و همچنین مایعاتی که در آن نگهداری خواهید کرد، جنس و مدل مخصوص را تهیه نمایید تا خیالی آسوده داشته باشید.

اگر برای خرید مخزن نگهداری مایعات بین سه جنس پلی اتیلن، فلز و فایبرگلاس تصمیم خود را نگرفته اید، بهتر است بدانید که مخازن پلی اتیلن به علت رعایت شرایط بهداشتی به صورت بسیار دقیق، گزینه ای بسیار مطمئن از نظر بهداشتی خواهند بود.

لیست تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن

اگر برای خرید مخزن پلی اتیلن مورد نیاز خود به دنبال لیست تولید کنندگان این محصول هستید، بهتر است ابتدا بدانید که مخازن پلی اتیلن مرغوب چه ویژگی هایی دارند و سپس تصمیم به خرید بگیرید.

● مخازن با کیفیت از 100 درصد مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید می شوند.

● داشتن نشان استاندارد و سیب سلامت برای مخزن پلی اتیلن به دلیل نگهداری آب در آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

● اگر مخزن را از مراکزی بخرید که گارانتی تعویض داشته باشد و خدمات پس از فروش ارائه دهند، خیالتان آسوده تر خواهد بود.

● مخزن های پلی اتیلن در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید مقاومت بالایی باید داشته باشد.

● اگر برای نگهداری اسید یا مواد خورنده به مخازن پلی اتیلن نیاز دارید، حتما پیش از خرید با مشاوران فروش مساله را مطرح نمایید.

● اگر برای نگهداری طولانی مدت مایعات به این مخازن نیاز دارید، حتما مخزن را از نوعی تهیه نمایید که در برابر رشد جلبک و باکتری مقاوم باشد.

● مخازن باید قابلیت برشکاری و سوراخکاری را داشته باشند و نصب آن ها نیز آسان باشد.

حال که با ویژگی های مخزن پلی اتیلن مرغوب آشنا شدید، برای خرید این محصول و همچنین اطلاع از قیمت ها با استفاده از شماره تماس 02156417038 با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت مخازن پلی اتیلن

یکی از مهم ترین مزیت های مخزن پلی اتیلن قیمت بسیار مناسب آن است. این مخازن علاوه بر اینکه قیمت تمام شده بسیار پایین تری نسبت به دیگر تجهیزات ذخیره مایعات دارند، هزینه نصب و تعمیرات بسیار پایینی نیز دارند.

نکته مهم در رابطه با قیمت مخازن، خرید این محصول از مرکز معتبر تولید آن است.

لازم به ذکر است که دقت به سه نکته در رابطه با این مخازن به شما کمک می کند تا مخزن عمر بیشتری داشته باشد و نیاز به تعمیر نیز نداشته باشد.

● برای نصب این مخزن مکان خوبی را انتخاب کنید تا از فشار و ضربه های ناگهانی به دور باشد.

● ترکیب مایعاتی که در مخزن نگهداری می کنید، طول عمر مخزن را مشخص می کند.

● بازدید های دوره ای و همچنین عایق کردن نقاط نشت باعث می شود تا مخازن طول عمر بیشتری داشته باشند.

برای اطلاع از قیمت مخازن پلی اتیلن تولید شده در شکل و سایز های متفاوت، کافیست با ما تماس بگیرید.

 

نکته پایانی

شرکت آریا صنعت با ارائه مدل های متنوع مخازن پلی اتیلن و با بهره گیری از دانش روز و برترین تجهیزات در تولید این مخازن توانسته است تا کنون بیش از 140 پروژه در سطح کشور را به سرانجام رساند.

پس اگر شما نیز به دنبال محصولی با کیفیت می گردید تا خیالی آسوده از بابت کیفیت و مواد اولیه داشته باشید، بهتر است نگاهی به محصولات شرکت آریا صنعت بیاندازید تا تصمیم گیری خرید، برایتان بسیار آسان شود.

کارشناسان ما به صورت 24 ساعته و تمام طول سال پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و شما را در انتخاب بهترین مخزن پلی اتیلن یاری خواهند کرد.

پس با ما تماس بگیرید تا علاوه بر اطلاع از قیمت مخازن پلی اتیلن، انواع مدل ها و کاربرد آن ها را نیز بشناسید و محصول مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

 

سوالات متداول مخازن پلی اتیلن

1- ساخت قالب مخزن پلی اتیلن به چه صورت است ؟

گروه صنعتی آریا پلاست آرنیکا تولیدکننده و قالب مخزن های پلی اتیلن عمودی و افقی به روش دورانی می باشد، مخازن عمودی و افقی پلی اتیلن ویژه ذخیره آب و مواد شوینده و مواد سوختی می باشد. آریاپلاست کار خود را به تولید مخازن پلی اتیلن بصورت عمودی و افقی و مکعبی متمرکز نموده است.

2- بهترین مخازن آب پلی اتیلن کدام است ؟

اگر برای خرید مخزن نگهداری مایعات بین سه جنس پلی اتیلن، فلز و فایبرگلاس تصمیم خود را نگرفته اید، بهتر است بدانید که مخازن پلی اتیلن به علت رعایت شرایط بهداشتی به صورت بسیار دقیق، گزینه ای بسیار مطمئن از نظر بهداشتی خواهند بود.

3- قیمت مخازن پلی اتیلن به چه صورت است ؟

یکی از مهم ترین مزیت های مخزن های پلی اتیلن قیمت بسیار مناسب آن است. این مخازن علاوه بر اینکه قیمت تمام شده بسیار پایین تری نسبت به دیگر تجهیزات ذخیره مایعات دارند، هزینه نصب و تعمیرات بسیار پایینی نیز دارند.

 

 

 

2 Comments

  1. عالی نژاد گفت:

    سلام
    استعلام بهاء قالبهای ساخت مخازن پلی اتیلن میخواستم
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید.

× درخواست سفارش