ایمیل

arnikaplast[@]gmail.com

تلفن کارخانه

02156417038

پیام در واتساپ

3322212 - 0938

کوتینگ پلی اتیلن
ژانویه 15, 2022
پروژه شرکت SRS
مارس 3, 2022

میکسر پلی اتیلن

در صنایع بزرگ و کوچک و همچنین بسیاری از کارگاه های صنعتی، یکی از پرکاربردترین تجهیزات میکسر پلی اتیلن است. این وسیله وظیفه ترکیب مواد موجود در مخازن پلی اتیلن را بر عهده دارد. اگر برای تولیدی خود نیاز به محصولی با کیفیت و مرغوب دارید، با ما تا پایان همراه باشید.

در ادامه خواهیم خواند

اگر در کارگاه های بزرگ و کوچک صنعتی نیاز به ترکیب مواد با یکدیگر باشد ،یکی از بهترین تجهیزات برای این عملیات میکسر پلی اتیلن است.

میکسر ها در ابعاد مختلف و بسته به نیاز و سفارش مشتری طراحی و تولید می شوند.

میکسر پلی اتیلن

اگر شما نیز برای کسب و کار خود نیاز به میکسر با ابعاد خاص دارید، با ما تا پایان همراه شوید تا شما را برای خرید محصولی مرغوب یاری نماییم.

میکسر پلی اتیلن

میکسر پلی اتیلن تجهیزی است که برای مخلوط کردن ترکیبات مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل نامگذاری این وسیله جنس بدنه و پره های آن است که از جنس پلی اتیلن تولید می شوند.

از میکسر های پلی اتیلن در صنایع مختلفی از جمله: تولید مواد شوینده، کارگاه های تولید رنگ و رزین و مخلوط کردن غذای مرغ در مرغداری ها استفاده می شود.

میکسر ها به طور کلی اجزای ثابت و مشخصی دارند که این اجزا عبارتند از:

● مخزن پلی اتیلن که جز اصلی این میکسر ها به شمار می آید و به شکل مخروط است.

● پروانه های میکسر

● شفت

● موتور و گیربکس برای به حرکت در آوردن شفت و پروانه ها

● تابلو برق

● پایه نگهدارنده برای بازدید از ترکیب مواد در حین مخلوط شدن

همانطور که اشاره کردیم میکسر پلی اتیلن در صنایع مختلف و برای مخلوط کردن مواد متفاوتی استفاده می شود. به همین دلیل کیفیت ساخت و همچنین طراحی این محصول اهمیت بسیار بالایی دارد.

ویدئو میکسر پلی اتیلن

ساخت میکسر پلی اتیلن

در ساخت میکسر پلی اتیلن نکته بسیار مهم نوع ماده ای است که در این میکسر ها قرار است که مخلوط شوند.

به طور معمول میکسر ها بسته به کاربرد با دیوار های یک تا سه لایه تولید می شوند. اگر ماده ای که قرار است در میکسر مخلوط شود، اسیدی باشد، مخزن مورد استفاده در این میکسر یک لایه خواهد بود.

استفاده از مخازنی که با کیفیت بالا طراحی و تولید شده اند یکی از مهمترین نکات ایمنی در هر تولیدی محسوب می شود.

از آن جایی که در این مخازن مواد متفاوت و با خاصیت های گوناگون استفاده می شوند، دقت به برخی نکات در هنگام خرید بسیار مهم است.

میکسر پلی اتیلن مرغوب و با کیفیت دارای ویژگی های زیر است.

● در برابر نور خورشید و اشعه ماورا بنفش مقاوم است.

● ضد جرقه و آتش سوزی طراحی و تولید شده است.

● جنس بدنه به گونه ای است که در برابر مواد نفتی و همچنین ترکیبات اسیدی مقاوم باشد.

● گیربکس و شفت باید از بهترین آلیاژ ها تولید شده باشند.

● تجهیزات برقی مورد استفاده در تابلو برق ایمنی لازم را داشته باشد.

در ساخت میکسر پلی اتیلن، با توجه به اینکه در چه کارگاهی و برای ترکیب چه محصولی نیاز به میکسر است، نوع بدنه و کیفیت پرده ها را تغییر می دهند و با توجه به نیاز مشتری تولید می کنند.

میکسر 1000 لیتری پلی اتیلن

یکی از انواع سایز های میکسر پلی اتیلن، حجم 1000 لیتری آن است.

این محصول به طور معمول در تولیدات مواد شوینده و رنگ و رزین مورد استفاده قرار می گیرد.

در تولیدی و کارخانه هایی که نیاز به تولید حجم بالایی از ماده است، از میکسر 1000 لیتری استفاده می شود.

میکسر پلی اتیلن 1000 لیتر

این میکسر با یک موتور و دو خروجی آب طراحی می شود و در محل خروج آب کنتوری برای اندازه گیری دبی آب نیز استفاده می شود.

با توجه به اینکه این میکسر ها سایز بزرگی دارند، نردبانی در کنار آن طراحی شده است تا به آسانی بتوان بر ترکیب مواد با یکدیگر نظارت داشت.

قیمت میکسر پلی اتیلن

همانطور که اشاره کردیم میکسر پلی اتیلن در ابعاد متفاوتی طراحی و ساخته می شود. همچنین بسته به مکان استفاده و موادی که برای ترکیب در این میکسر های استفاده می شوند، جنس بدنه و همچنین پره های نیز تغییر خواهد کرد.

تمامی عوامل بالا می تواند بر قیمت تمام شده محصول نهایی تاثیر مستقیم داشته باشد. پس اگر به دنبال خرید محصولی مرغوب و متناسب با نیاز خود هستید و قیمت تمام شده نیز برایتان بسیار مهم است، با ما تماس بگیرید.

شرکت آریا صنعت با تجربه چند ساله در تولید و تجهیز میکسر های پلی اتیلن، بهترین و با کیفیت ترین محصول را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد.

برای اطلاع از قیمت به روز محصولات و همچنین استفاده از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان ما، کافیست با ما تماس بگیرید.

میکسر پلی اتیلن

میکسر پلی اتیلن در تهران

از آنجایی که تولیدکنندگان و صاحبان صنایع بزرگ برای خرید تجهیزات و ماشین آلات خود اکثرا به تهران سفر می کنند، ما این امکان را فراهم آوردیم که در سفر خود بهترین و مرغوب ترین محصول را تهیه نمایند.

در هنگام خرید میکسر پلی اتیلن اگر چند نکته را در نظر داشته باشید، از کیفیت و مرغوبیت میکسر ها مطمئن خواهید شد.

از آنجایی که در میکسر ها از ترکیبات شیمیایی، اسیدی و خطرناک استفاده می شود، مرکز تولید کننده این تجهیز باید گواهی نامه های زیر را برای محصولات تولیدی خود گرفته باشد.

● گواهینامه بهداشت

● گواهینامه از سازمان استاندارد

● نشان سیب سبز سلامت

اگر در هنگام خرید این سه گواهی نامه را چک کردید و از صحت آن ها اطمینان پیدا کردید، می توانید محصول مورد نیاز خود را با خیال آسوده بخرید.

لازم به ذکر است که 3 گواهی که در بالا ذکر شد، اطلاعات دقیقی از محصول و ویژگی های آن در اختیار شما قرار می دهند و به وسیله آن می توانید مخزن پلی اتیلن مناسب با کار خود را انتخاب و تهیه نمایید.

نکته پایانی

در پایان لازم به ذکر است که رعایت نکات ایمنی و خرید تجهیزات استاندارد در کارگاه های تولیدی و صنعتی یکی از اصول اولیه و بسیار مهم است.

شرکت آریا صنعت، برای شما تولید کنندگان و صاحبان صنایع، بهترین محصولات را از مرغوب ترین مواد اولیه تولید می کند و با توجه به نیاز شما دستگاه هایی مخصوص کسب و کار شما را طراحی خواهد نمود.

پس برای خرید میکسر پلی اتیلن در ابعاد و کارایی های خاص، کافیست با ما تماس بگیرید تا محصولی درجه یک را با مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار دهیم.

کارشناسان شرکت آریا صنعت به صورت 24 ساعته پاسخگو سوالات شما خواهند بود و شما را برای خرید مناسب ترین تجهیزات یاری می کنند.

سوالات متداول میکسر پلی اتیلن

میکسر پلی اتیلن تجهیزی است که برای مخلوط کردن ترکیبات مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل نامگذاری این وسیله جنس بدنه و پره های آن است که از جنس پلی اتیلن تولید می شوند.

به طور معمول میکسر ها بسته به کاربرد با دیوار های یک تا سه لایه تولید می شوند. اگر ماده ای که قرار است در میکسر مخلوط شود، اسیدی باشد، مخزن مورد استفاده در این میکسر یک لایه خواهد بود.

 میکسر پلی اتیلن در ابعاد متفاوتی طراحی و ساخته می شود. همچنین بسته به مکان استفاده و موادی که برای ترکیب در این میکسر های استفاده می شوند، جنس بدنه و همچنین پره های نیز تغییر خواهد کرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید.

× درخواست سفارش